fredag 9. oktober 2009

X-faktor og Cims potetskips ;) orginal start på helga...

Nå ser jeg på X-faktor og gosser i meg med potetgull;) Fredagskveldene skal være som det,ikke sant? Hvis du ikke skal bort og må pakke eller om du har trening eller skal på middag? eller noe helt annet?...
Det er da mammahelg,men i morra blir det farmor. Mamma har nemmelig brullypsdagen sin i morra,så jeg og broren min skal da sove hos farmor. Vet ikke helt om jeg får blogga derfra,men blogger uansett på dagen i morra ;D Har bytta bakrunn,som dere sikkert har sett,jeg går litt fram og tilbake fortsatt,så jeg får tenke litt og se igjennom de bildene jeg har her...legger ikke ut noen bilder nå,legger ut i morra,godtatt? Takker så utrolig mye til dere som leser bloggen,betyr veldig mye:)<33
Blogges i morra alle folka;)

<3Kristina






Hvordan pleier din helg og være?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar