søndag 11. oktober 2009

Kveldsblogginga mi

I morra er det tilbake på skolen etter en helg som har gått utrolig fort. Helger gjør egentlig det,men denne har nok gått spessielt fort. Denne uka er det treffkveld på skolen og jeg sitter i elevrådet som skal ha "annsvar" over treffkvelden. De som også dukker opp er mine kjære engelskgloser og matteoppgaver. Pluss engelskhefte og ukeslekser...gruppeproskjekt i RLE skal jobbes på,så dette er en hardtjobbene uke vi går imot. Nå er det ikke mere enn 18 dager til jeg og familyen setter oss på flyet og drar ned til Egypt. Det skal bli utrolig deilig! Og slippe alt mas og styr om lekser og prøver,gloser og masse annet som gnar seg inn i huden min! Men og bare ligge på stranda og tenke på de der hjemme som sitter med skolen,haha det er en skikkelig artig følelse det! haha!;D Men nå kjenner jeg at øynene begynner og bli slitene,og pclys gjør det ikke akkurat noe bedre. Det er noen som blir trøttere av og se på et lys som skinner mot dem...herregud,jeg er nok noen av de...men nå klapper jeg igjen min kjære pc og heller lukka øya i 8 timer før det sier "pling" også er det mandag...og bare for og ha sakt det: JEG HATER MANDAGER! Alt er bare sååå fært på mandager. Håret,klærne,humøret...ALT! Men i morra skal jeg gå opp av senga og si "Jeg heter Kristina,og jeg er ei sol" Mange sier det hjelper og ha positiv tankegang;P Og det skal jeg ha i morra. Men jeg får ikke det hvis jeg ikke legger meg nå,for da blir jeg bare trøttere,og da blir det senere...hvis dere skjønner? :S Okey,nok prating\tørrprating for i dag!


Blogges i morra alle folka:D Sweet dreams <33


<3Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar