søndag 11. oktober 2009

En herlig nyhet jeg fikk!;D

Er de ikke så utrolig søøøøte da??;D






Ja...i går mens vi så på "skal vi danse" hos farmor ringte mamma helt ut av det blå. Jeg trodde at det hadde skjedd noe helt forferdelig,men tvert i mot:D:D Vi har nemmelig hørt av en vennine til mamma som skal selge de to guttemarsvina sine,og jeg har jo 5 marsvin og en kanin fra før av,men nå hadde jeg og mamma lagt planer for gøy om hvordan det ville blitt hvis vi tok de marsvina. Så vi lagde tegning om hvordan vi kunne hatt det under trappa der burene står. Så mamma sendte meld til Liv(som hun heter) og nå skal vi hente marsvina i morra:D Det er bare såå utrolig bra!:D

Blogges senere idag,hadde bare lyst til og skrive litt nå,for jeg savna dere så i går kveld <33;)

<3Kristina







Har du dyr? hvor mange har du i såfall?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar