onsdag 21. oktober 2009

Jeg har blitt utfordret.

Fiin?
Hei alle sammen! Hjemme fra trening,kelsene er gjort,og jeg er blitt utfordret.
Av www.vivishagerom.blogspot.com
Å skrive 7 ting om meg selv,verken mer eller mindre.

Ellers har dagen vært helt grei,og jeg har brukt den nye jakka mi :) Strikkejakke fra kappahl. Fikk den av mamma i går;)
Men dere?! Nå har jeg offisielt startet videoblogginen min. Så nå er det bare og legge inn ett spørsmål via komentarer,så svarer jeg dere med video ;) Men det er faktisk ikke alle som kommer til og lese dette her. Så jeg lager et egent innlegg om det etter hvert. Det er mange som bare ser på overskrivfter og bilder,og ikke leser selve innlegget. Jeg gjør vel det kanskje noen ganger jeg også,så derfor gjør jeg det på denne måten.

Men nå starter jeg utfordringen:


1. Jeg har regulering(men for det av til jul)
2. Jeg blir utrolig fort sår på leppa!
3. Jeg har VERDENS BESTE VENNER!
4. Jeg suger i matte
5. Jeg bruker 40% av ALLE klærne mine
6. Jeg er født en måned for tidlig
7. Jeg synes dette var utrolig gøy!:D


Så skal jeg utfordre noen andre,og jeg utfordrer:

Stineegpe.blogspot.com
www.ztinezz.blogg.no
henwiette.blogg.no

Jeg kjenner ikke noen flere som er så close som har blogg,så...jaja.


Blogges<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar