onsdag 14. oktober 2009

hei bloggen <3...










Heisann mine kjære lesere! Jeg hører stadig og ofte at det er mange som leser bloggen min,og jeg er kjempe takknemlig for det! Jeg vet sikkert ikke om alle som leser,men fortsett og les;D

Idag har jeg like mye lekser som i går,og i går brukte jeg 2-3 timer...pluss at det er trening i dag,så dette kan bli hektisk etterhvert...

Nå har jeg brukt den tiden etter jeg kom hjem til og være ute,det er utrolig deilig og bare være ute,når det begynner og bli snø på bakken og når du puster,puster du ut røyk;) Men også er det sol,som såvidt varmer,deilig...<3:) Jeg,akkurat nå gleder jeg meg til snøen kommer tilbake,og etter jeg kommer hjem etter egypt,håper jeg det har kommet myyye snø!:D Nå skal jeg spise middag,så skal jeg ringe bestefar som skal kjøre meg til trening:) Blogges i kveld dere<3!




<3Kristina







Liker du og være ute ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar