søndag 4. oktober 2009

På tur med jentan;)

Nå har jeg nettopp kommet fra jokerplassen. Hehe,nå tenker dere sikkert: "hva gjør hun utafor joker om kvelden på søndager??" Jo...nå skal jeg fortelle det. Jeg fikk nemmelig telefon av stine&stine c og lurte på om jeg kunne møte dem på joker,selfølgelig kunne jeg det. men...går IKKE uten kamera!;P Hehe...legger ut en film av meg som kjører sparkesykkel,har ikke helt kontrollen og ikke diss lattern min! begynner litt kjedelig med bare assfalt,men etter hvert blir det mer av MITT FANTASTISKE FINE ANNSIKT;D sier ikke så mye,menmen. Man skal konsentrere seg når mann kjører sparkelykkel:P Ja,kos dere med meg på sparkeslykkel,også blogges vi i morra!:D Snx! :D

Kristina<3




Har dere filma mens dere kjører sparkesykkel noen gang??


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar