onsdag 7. oktober 2009

Engelsk,engelsk,engelsk...

Her er da "pickpakket" mitt;P Børsa i kofferten,og alt anna utstyr i baggen ;D





her ser dere da skivene vi skyter på. Jeg pleier og skyte på den lengst til venstre;)




Dette er da bilde av noe som kalles monitor. Der kommer det fram skuddene du har skutt,der kan dere se mine skudd,midten er liksom best og skyte på;P Flink?




Nå er jeg så heldig og ha et engelskhefte rett foran meg,som jeg selfølgelig skal først gruble på,også skrive på. Åååå! Hardt og være meg i denne sitvasjonen! Før jeg begynnte med heftet,satte jeg meg mål med og være ferdig før fredag...den tanken kan vel gå rett i....do?..;) Nå er det altså onsdag,og jeg har ikke sjans i HAAAVET og bli ferdig til da. Selfølgelig kan det gå,hvis jeg dropper søvnen min...og det er ikke en særlig god ide,er det vel?;I

Har vært på trening,gikk såså greit;) Legger ut bildene jeg tok:)
Unntatt det,sitter jeg gjennom kjøkkenvinduet og stirrer på månen. Den er skikkelig stor i kveld,og når jeg tenker meg nøøøye om,ligner det faktisk veldig på ett annsikt;) Nå skal jeg legge meg,sorry for seint innlegg,men dere skjønner det vel,har nok med mitt "favoritt" språk,engelsk??;)

Natta folka,blogges i morra<3;)




<3Kristina





Hva synes du månen ligner på??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar