onsdag 7. oktober 2009

Denne skal jeg ha!;D

Ja!! Jeg har gått leeenge og tenkt på boblejakker. Jeg e-e-elsker boblejakker!
Særlig de som er så utrolig varme og gode inni! Og store boblette:D ja...dere skjønner sikkert tegninga. Så i dag når jeg kom hjem,ba mamma meg om og gå inn på ellos.no. Så jeg fikk beskjed om og bla med nedover(etter ett par trykk..) til en rød boblejakke. Og den er sååå utrolig nydelig! Den er heeelt perfekt! Selfølgelig hadde de ikke størelsen min,men de hadde 38,sellom det blir litt stort,men det gjør det jo bare bedre!:D Så nå er det bare og vente,og glede seg!;D Jeg gleder meg skikkelig til det blir mere snø;) Selfølgelig går ikke jeg fra ellos før jeg har sett på ALT! eller,nesten alt. Så jeg klikka meg inn på sko,og fant de kule vinterskoene!;D åååå,jeg elsker å kikke på all slags sko!XD

Trening i dag,tar med meg kamera,så dere får sett hva jeg egentlig driver med:P

Snx!






Elsker du boblejakker?<3;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar