mandag 5. oktober 2009

jeg er i sjokk...

ja...her ser dere meg,helt grineferdig og livredd for den neste dagen!:I




I dag har jeg fått ett skjema,dere lurer sikkert på hva det var for no?
Okey...siden jeg er født i 1997,skal alle jenter i den alderen får tilbud om det jeg frykter aller mest i hele verden,bortsett fra alle ekkle kryp og slanger og litt sånn,er det sprøyte:O Hvis dere jenter der ute skjønner hvilken sprøyte jeg snakker om,så er det fint,for jeg vil helst ikke skrive opp navnet her:P eller...jo.
Navnet på sprøyta er nokså skremmende,og å høre det navnet opptill 10 ganger om dagen,blir ikke bedre...Livmorshalskreft. Mamma og jeg har gjort en avtale på at jeg får tenke til i kveld,for det som skjedde forige gang,ble jeg livredd! jeg svimte av...og denne sprøyta går det så mye rart og farlig rundt,så jeg skal tenke på det:)Og jeg er jo helt i sjokk,for har ikke fått noe informasjon om vaksina(som det pent heter)siden jeg var sjuk nesten hele uka før ferien:( Jaja,blogger ikke så mye nå,fordi jeg skal gjøre litt leks;P Men jeg blogger mere etter det;) Håper jeg er tilgitt for det;D

Snx!

<3Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar