søndag 18. oktober 2009

Må spare til denne!


I morgen er det tilbake på skolen,helga har gått fort.
Helga er igrunn ganske kort. Når du slutter på skolen fredagen,så tenker du sikkert: "ååh,ja!endelig helg" Også kan du sitte oppe så lenge du vil,også
er det lørdag,der du har den siste kvelden du kan legge deg seint,også er det søndag,og helgen er over!...uff...

Men isåfall rakk jeg ikke å blogge etter trening,for da kom morgar med en gang,også har jeg egentlig "vært på farten" helt til nå:P Så nå sitter jeg her,som da er på rommet mitt,og driver litt på Paint:) I morra skal jeg ikke no spessielt,unntat skole,så i morra tipper jeg at det blir mye blogging;) hvis jeg er i "mood" til det da:P Men det er jeg nok skal dere se!

Å! Når jeg først blogger,så fant jeg en tunika\topp på H&M i går,og jeg hadde ikke råd,men tok bilde av den! så den skal jeg ha,når jeg får råd igjen:P men den skal nok bli min:D


Blogges i morra folkens!


<3Kristina






Hender det noen ganger at du må spare penger,eller har du utrolig rike foreldre?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar