søndag 4. oktober 2009

sorry for "ikke blogging" i går...

Sorry for at jeg ikke blogga mer i går,men jeg har en grunn! Etter bryllupet ble jeg nemmelig med bestefar og tante hjem,og sov oss de:P Er jeg tilgitt?
Har tatt bilder av både kjolen og litt forskjellig av dagen i går,jeg skal nemmelig hjem til mamma i dag,så da kan jeg legge de ut på en måte jeg er vant til faktisk!:P
Nå har vi spist frokost,og nå "chiller" jeg den på pcen:) Med nettby og min kjære blogg,selfølgelig;) Vet ikke helt når jeg kommer hjem i dag,men gjør alt for å blogge,så det kommer bilder etterhvert!;D
Ja...jeg har vel ikke så mye annet å si,men da vet dere at jeg er i live,sellom jeg lovte dere om at jeg skulle blogge i går,men håper dere kjønner det??;)
Jaja...snx senere i dag folka! Nå går jeg på nettby:)Jeg heter Kristi16 hvis det er noen som lurer:P

<3Kristina







Håper dere tilgir meg for dårlig blogging i går<3;P

1 kommentar:

  1. Hvordan går det med blåveisen i dag da ? Håper dere alle hadde det fint i går.

    SvarSlett