lørdag 24. oktober 2009

Her kommer bilde fra i går folkens...

Skikkelig dårlig lys...jaja.





Hei dere<3 Nå er jeg hjemme hos mamma igjen,og jeg er heller ikke sikker på hvilken blogg jeg skal velge...jeg har fått det til på blogg.no men har kommet såå langt her...men jeg kan jo komme like langt med blogg.no også, ikke sant?
Jeg håper at dere leserne leser dette,og hvis jeg slutter her,fortsetter jeg uansett på blogg.no! Hva synes dere jeg skal velge?

Som sakt i går,var jeg hos Stine og jeg,Stine Camilla og Stine tok mange bilder.
Selfølgelig ligger de fleste på Stine Camillas kamera,men skal få henne til og sende over noen til meg...
Bildene mine fikk skikkelig dårlig lys og kvalitet,så legger ut bare ett...

Nå skal jeg bare chillen,og kanskje det blir none flere innlegg på blogg.no,men som sakt: jeg sier ifra hvis jeg fortsetter her,eller blogg.no
Skal snart på kinaresturang,kanksje


Blogges sikkert! kanskje på blogg.no da...

<3Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar