fredag 16. oktober 2009

Starten på helga hos pappa.

Nå sitter jeg i sofaen oppe hos pappa,og tro det eller ei,jeg drikker faktisk julebrus! Julebrusene har allerede kommet i butikkene,så hvorfor ikke ta noen slurker nå?? Men dere må være enige med meg,det er godt,ikke sant??..

I morra har jeg planer meg Stine. Vi skal på Strandtorget. Jeg har planer om hva jeg skal kjøpe. Men dere,det innlegget nedenfor lovte jeg og blogge så godt jeg kan,og det SKAL jeg gjøre! Men ikke før i morgen! Og forklaringen er: Kameraet mitt er ødelakt:( men det skal bli fiksa;) så i morra skal jeg over til mamma,og hente ledningen til mobilen,så bildene blir overført fra mobilen =) Heldigvis! Jeg som trodde at helgen skulle være ca 70% blogging,med både en masse bilder,og videoblogging,også må dette innlegget her publiseres UTEN BILDER! Det er sååå irriterende! Men jeg blogger IKKE før jeg får ledningen i morra! Sorry for det,men jeg gidder ikke ha en blogg med masse innlegg uten bilder,såååå kjedelig!



Men nå ser jeg på Xfaktor,så blogges i morra!;)


<3Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar