torsdag 8. oktober 2009

Party med gjengen!


Jentene ;)







Gjør alle bildene små...




Dette hadde jeg på meg: stripete genser fra kappahl,svart vest fra H&M, taitz fra bikbok,hjerteskjede fra kappahl og ring fra H&M.






Nå har jeg da vært på bursdag,det var kos selfølgelig<3
Nå sitter jeg da med engelskboka og pcen på fanget,tritrans siden er oppe,og pugger for harde livet! Egentlig pugger jeg hver torsdag,siden vi har engelsktest hver fredag... Matteprøve tidligere i uka gikk til gokk,men denne skal jeg søren meg skjerpe meg på! Så det blir ikke så mye snakking i dag,men i morra er det helg,mammahelg;) Legger ut de fleste bildene i småstørelse,ikke gidd og spør hvorfor;P Legger meg nå,blogges i morra!;D

<3Kristina




Har du ofte engelskprøver?;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar