tirsdag 6. oktober 2009

Snøen kommer,og matteprøva er endelig vekk!

Hvem har vært her?....ingen andre enn MEEEG !:D





Mmmm,nam med kakao;D




Skriver egentlig ikke med Ch,men "hwo care"?






Ja,dere som har fulgt med skjønnte vel nokså godt i går,at jeg satt og pugga til matteprøve. 3-4 tme i dag var det prøve,og nå sitter jeg her,og jeg er veldig HAPPY for at det er over. Det er noe med prøver og meg. Vi funker ikke så bra sammen,det er liksom...en farlig gnist hver eneste gang det står prøve på planen...jeg vet ikke hvorfor ordet "prøve" liksom er sååå farlig,men kanskje,BARE KANSKJE det er noe med tankegangen min når jeg hører ordet?;I Menmen,nå er det over,og det er jeg glad for!
Jentene tok da sprøyte i dag,-meg og Stine. Jeg var da "støtte" for Live,da jeg fikk i oppdrag og være med henne inn når stikket skulle tas:) Det gikk bra,synes jenta var flink<3:) Jeg unna de IKKE noe i det heeeele tatt når de gikk og hadde vondt i armen etterpå:(...syns synd på jentusene mine!;( Vettu,bare for og avbryte littebitte grann,så snør det heeelt enormt akkurat nå! Verandaen er helt dekka som et hvitt teppe! Bare at noen sitter og syr på det,så det blir enda større for hvert minutt;P Så jeg sitter da inne,med HOLLYWOOD koppen min,med kakao i:) Mmmmm...
Skal snart sette meg og pugge mere,men denne gangen engelsk glosegreier:P Blogger mere i kveld,hvis jeg ikke har gått ut og snødd ned eller no...skal passe på så jeg ikke gjør noe domt..;)

Blogges ikveld! :D

<3Kristina





Har dere problemer med prøver,og ikke bare det,men ordet "prøve"??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar