mandag 5. oktober 2009

Øving til matteprøve...

Tada!;D




Langt eller hva?;D











Ja,nå har jeg endelig blitt ferdig med ALLE leksene,for i dag da...
Det var litt rart,for jeg synes at ferien har vært sååå utrolig laaang,med både hyttetur og greier:P Så jeg hadde ikke tenkt på lekser før vi fikk dem:P en liten nedtur der ja...ellers har dagen gått grei. Med de samme jentene,samme fag og samme...meg:P Men kulda begynner og komme,så fra vanlig genser i friminuttene,til boblejakke,skjerf,og fingervotter;D Men på en måte gleder jeg meg til snøen kommer. Da kan jeg slippe ut min 4 års gammle personlighet,og ake ned slalombakken så lenge jeg vil! HALO?! Man blir aldri for gammel til å ha det morro!:D Men i dag altså,helt greit som sakt+verdens lengste skjerf:P Okey,ikke akkurat det lengste skjerf,men det er veeeldig laaangt!;D Blogger mere i kveld,nå,PUGGING!

Blogges ikveld ;)

<3Kristina





Gleder du deg til snøen kommer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar