søndag 18. oktober 2009

God morgen alle sammen!


Nå sitter jeg på rommet mitt,og venter på pappa,som skal hente meg,for vi skal på trening. I skrivinga driver jeg også og fester løsneglene mine,og "surfer" littebitt på nettet rundt om kring...

Ellers har det ikke skjedd så mye,klokka er jo bare kvart over ti,så dagen har så vidt begynnt. Blogga ikke i går kveld,tenkte at det var kanskje ikke så farlig når jeg hadde lagt ut dagen min allerede. Men jeg så på "skal vi danse" og var på nettet:P

Jeg tror jeg ikke blir så lenge på trening,men skal også opp igjen til pappa og hente sakene mine :) Og i dag kommer morfar på middag. Håper jeg får tid før og etter det...


Nå drar jeg på trening,ha en fortsatt fin søndagsmorgen alle sammen!:D



<3Kristina

1 kommentar:

  1. Fin denna bloggen din, jeg jobber med ny hjemmeside, du får ta en titt.
    www.thaiparadise-south.com

    SvarSlett