torsdag 8. oktober 2009

pasta og ketchup...og klart kakao!

Nammmmmm....:)






Nå sitter jeg foran tv'en,med pasta og kakao:) Jeg har funnet ut av at jeg drikker uendelig mye kakao nå...;) Men det er jo sååå godt! Idag har jeg fått godkjennelse til og dra til Egypt,hoo;D Det skal bli driit digg!;D Jeg har endelig fått inn navnet på hotellet i hodet mitt,så jeg kan jo legge ut bilder derfra:D det er helt vindundelig vakkert;) Som jeg skrev,har jeg lagd meg pasta;)Idag skal jeg da på bursdag,kl 5 til 19:30. Blogger etter det:) Til dere som lurer er det bursdag til Mari jenta,bare for oss jentene ceff;) Vet ikke helt hva jeg skal ha på meg ennå...men det finner vi ut når det kommer:P Nå skal jeg spise opp pastan min,også gjøre lekser=D Snakkes folka!

<3Kristina







Skal dere på bursdag i dag?;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar