torsdag 22. oktober 2009

Jeg er blitt utfordret,igjen!:D

Det er jo meg til skogs!




Hehe,ja det har jeg:) Av henwiette.blogg.no. Hei foresten! Hatt en bra dag idag? det har jeg:) Nå sitter jeg og stapper sjokoladebolle inn i munnen;D godt!
Nå for tiden er det mange av jentene som har fått blogg,og jeg anbefaler de! eliseerdigg.blogg.no stipe.blogg.no henwiette.blogg.no ztinez.blogg.no =)
Vet det,vet det. Er det kulere med blogg.no? Men jeg forstår det ikke,så jeg kommer til og skjekke litt rundt det,men jeg kommeruansett til og fortsette og blogge her ;)

Men nå til utfordring: jeg skal legge ut bilde nr:24 på bloggen min...bilde ser du over!


Blogger mer i kveld,og imens skal jeg undersøke blogg.no! sees:D


<3Kristina




Har du blitt utfordret noen gang?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar