lørdag 10. oktober 2009

Jeg har søren meg øyekatar!D;

Just fore fun 2 XP




Just fore fun XP






Hei bloggen <3Sorry,sorry sorry for at jeg ikke blogger før nå!Men hør her:Idag våkna jeg med helt klistra igjen øye,med masende mamma ved siden av! Hun hadde sett på meg en stund,og allerede bestilt time til legevakta! Så...en veldig hektisk og stressende morgen til og ligge sløvende i senga til og sitte på legevakta...
Når vi først kom dit venta vi lenger enn vi satt inne. Hun undersøka meg med det irriterende lyset sitt,som jeg trodde jeg skulle bli blind av! Nå har vi vært på apoteket og henta øyedråper som skal tas 4 GANGER OM DAGEN! Åhh...herreguud!

Idag skal jeg og broren min til farmor,vi har hamstra smågodt som vi skal ta med oppXP Jeg har nesten ikke nevnt broren min på bloggen her,bare i sånne små setninger som "jeg og broren min" eller no...han heter da noe som er veldig likt mitt navn,så bare bytt om på de to bakerste bokstavene i navnet mitt,så får du hans;P Smart?;D Han er 6 år yngere enn meg,som da er 12,(snart 13 XD ) Da vet dere litt om han,hvis dere ikke vet det fra før X) Jeg sa da at jeg snart er 13,"tenåring";D Stilig. Jeg blir det om 3 månder ca. 16 januar :) Men det kommer vi heeeeelt sikkert tilbake til når det nærmer seg!

Det kan nok hende at jeg ikke blogger noe mere i dag,bare kanskje altså! For som dere vet skal jeg jo til farmor i kveld\natt ;)

Blogges kanskje i kveld,eller morra,helst i kveld håper jeg...;(<33

<3Kristina






Har du hatt øyekatar noen gang?D;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar