tirsdag 22. september 2009

Nydusjet og fresh;D

Nå har jeg nettopp kommet ut av badet,og logget meg på min kjære blogg;) Nå skal jeg snart ha meg mat,tror jeg vil ha kakao:) mmm...og sånne småkjeks med ost på:) hehe<3
Nok om det jeg skal ha til kveldsfor :P
I dag har det vært utrolig kjedelig på skolen,fordi Stine var syk...dakar:(
Så jeg spilte rotte med de andre søte jentene miine,men så kommer vi til problemet:
Dere vet jeg la ut et bilde om at jeg måtte ha nye sko?:P Vel...i dag ble det KRISE!
Jeg skulle løpe på rotta i dag,også begynnte jeg plutselig og kjenne asfalten i skoen...herregud! Da hadde halve såla mi blitt rivd av,sååå...HVA SKULLE JEG GJØRE??!
SKULLE JEG GÅ HJEM UTEN SKO DA ELLER?? ja,det var en god ide;O Så gjett hvem som gikk med skoa i hånda hjem i dag?? -MEE-;D haha!;D Men nå har jeg fått nye svarte,kule sko. Og de skal jeg IKKE slite ut med en gang!;P;D
Så etter middag,ringte jeg Stine,så vi gikk på skolen en tur med kaninan:D hihi...<3
Heldigvis kommer hu på skolen i morra da<3:)
Men nå skal jeg nemmelig lage meg mat:) Og kakao tror jeg...:D

Men da blogges vi senere!;)

<3Kristina





Har du hatt så slitte sko så såla har dotti av??;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar