tirsdag 22. september 2009

Hjemme med snørra mi!


Som dere kanskje skjønner så er jeg hjemme i dag. Har vært så utrolig tett og snørrete og vondt i halsen,så i natt har jeg nesten ikke sovet...har bare ligget og sugd på sår hals sugetabletter og dytta oppi nesten 10 liter med nesespray...
Nå sitter jeg og ser på "playhouse disney";D det er ganske kult,eller??...
Skal bytte over til TV3;) Nå sitter jeg med teppe og pcen. Og selfølgelig mine kjære sugetabletter og vennen min:Otrivin nesespray:P
Så har jeg det nye topp,det var giga denne månden! Men med bare sånne 80 talls bilder nesten...:P
Mamma har gitt meg tebriks,men hva er vits med og spise når jeg ikke smaker noen ting??...
Jaja;)

Jeg blogger sikkert mer i kveld,hvis jeg gidder...for det skjer ikke så mye når jeg bare sitter i sofaen ;)



<3Kristina






Er du syk i dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar