mandag 21. september 2009

My "beauty bag" ;D








Hehe,kjeder meg...så legger ut noe av det min "beauty bag" innholder:) Legger ikke ut alt for det kan ta ÅR!;P
Vet at det er litt snålt,men jeg måååå bare finne på noe å legge ut ;D
Jaja,la oss snakke om dagen i dag ;) Ikke no spess på skolen,men Stine ble med meg hjem;D Vi logga oss rett på datan,og så på diverse blogger...og jeg tenker: "så utrolig kjedelig blogg jeg har da!" men det kommer vel etterhvert...
Så gikk vi på bana der guttene spilte mot Søre ål ;I Vet ikke helt hvordan det gikk,for vi gadd ikke sitte der mer,så vi gikk opp til Stine,og logga oss enda en gang inn på dataen;D Hva anna skal mann gjørra??? På onsdag er det trening igjen,i fåberghallen ;) kuli!

Nå skal jeg se på "jakten på kjærligheten" så blogges senere;D


<3Kristina









Har du din egen "beauty bag" eller ?;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar