mandag 14. september 2009

enda en "bad" mandag...

Okey...bare for og ha sakt det,så HATER jeg mandager ! Og som overskriften er,enda en BAD mandag...det begynnte med at jeg ble vekka 06:50...gikk på badet og hadde ikke peil på hva jeg skulle ha på meg! Og sånne morgener hater jeg! Står foran speilet og vil bare gå og legge meg igjen...går og ser i kleskapet,ikke no der,går og ser i skuffen på badet,ikke no der! Bare støkk i den skjorta jeg fikk i sommer,og en taitz...Håret så ILLE ut!! Og jeg gadd faktisk ikke og gjøre noe med det...bare tok hårbåndet mitt og festa det rundt hodet(for dere som lurer,så kamme jeg håret først,HALO?!)Også trenger jeg nye sko,for de jeg har nå,er heeeelt utslitte assa...
Skolen var egentlig helt vanlig,kjedelig...untatt at vi hadde sånn der unicef greie. Alle på skolen skulle løpe rundt en løype,og få et merke for det. Vi fikk penger for hver runde.(vi fikk ikke pengene selv hvis det er det dere tror)...vi hadde seff sponsorer,og jeg hadde mamma og pappa:) 20 kr perr runde,og jeg samla inn 140 kr. greit nok,men jeg gikk med Stine camilla,Live og Elise :) Vi hadde bare en time på oss da...

Nå sitter jeg på pcen seff,og er pålogga på nettby...Har hoppa ut av skjorta,og inn i en stor t-shorte ;)

må gå,skal spise og gjør litt læks :P blogges mer senere...;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar