torsdag 24. september 2009

Den siste halspastillen...men har noe å se fram til:D

:Pdet er den siste...:(



huff...det ser KALDT ut ute!:S




Som dere sikkert skjønner så er jeg hjemme i dag også. Jeg mener...i dag har vi kort dag,og jeg er fortsatt like tett! så da skjønnte jeg ikke meninga med og gå på skolen,og slite meg mere ut enn jeg er! for mann blir jo lett sliten og trøtt når mann ikke sover om natta!D; Så i stad tok jeg den nestsiste halspastillen min,så nå er det bare en igjen...huff;( Ja,men dere har sikkert fått nok av at jeg driver og skravler om halspastillene mine?;) Nå ligger jeg i sofaen med teppe og skal snart lage litt frokost,for det er jo dagens viktigste!;D Hva skal jeg ha på??...Ost kanskje?:I Nå som du sikkert vet,er det jo nærmest høsten...og det blir kaldere og kaldere for hver morgen,nå sitter jeg og ser ut på været,og det ser ikke akkurat varmt ut...men vet du hva?!:D Jeg skal nemmelig bort i oktober:) Et sted der det er varmere enn her;P Jeg har vært der 4 eller 5 ganger før,men nå skal jeg dit igjen:) Med kusine,onkel og tante,pappa og tante M. Vi skal nemmelig til Egypt=D Det blir digg! Husker ikke helt hva hotellet heter,men skal skjekke det ut,så jeg kan finne et bilde på google og legge det ut:) Nå skal jeg ordne meg mat,men blogger mer utover dagen; )

<3Kristina




Hvordan er været der du bor?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar