lørdag 26. september 2009

Alle pakker,jeg blogger i all hast...

Hei bloggen<3 Nå har vi det veldig travelt,alle pakker,og jeg blogger;D
Hva skal jeg gjøre? Jeg har gjort jobben min jeg;)
I så fall ville jeg ikke dra før jeg hadde blogga en siste gang:)
Men til dere som leser,og jeg vet at det er noen av jentene mine<3 så lover jeg og legge ut en haug med bilder når jeg kommer tilbake;I
Kameraet er lada opp,så det burde klare seg en liten stund;)
Har spist frokost,selfølgelig i all hast,og kanskje jeg skriver noen skrivefeil her nå,for JEG DRAR IKKE UTEN Å BLOGGE! Håper det blir knallfint vær,for jeg gidder IKKE og bare sitte inne på hytta assa! Er ikke så tett i dag,som jeg har vært,men må si at jeg begynner og bli ganske lei av og spraye nesespray hele tiden! Kanskje jeg har blitt hekta? Josefine er fortsatt klar til avreise,med kofferten sin under armen:P
Haha! Nå må jeg gå,rakk og blogge heldigvis:) Glad i folka!

Blogges når jeg kommer hjem;)
<3Kristina<3






Har du det travelt??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar