onsdag 30. september 2009

Borte bra,hjemme best;D

Borte bra,hjemme best:D det sier mann i allefall:P og det er jeg enig i:D Jeg er hjemme igjen,etter 5 dager på hytta. Dette blir bare ett kort innlegg,for nå MÅÅÅ jeg dusje! Jeg har aldri hatt et sååå fett og stygt hår!XD Bare måtte skrive at jeg endelig er hjemme igjen;)
Før jeg dro lovte jeg og legge ut masse bilder;D Og det skal jeg gjøre også,etter en tur i dusjen;) For og være ærlig,var det som var gøyest og kjøre firhjuling:) Haha! Det var sååå artig! Hadde liksom ikke sittet på den på 2 år;S Men det gikk bra,og jeg er stolt over at jeg ikke fikk langvarige skader XP Gått på masse turer,med vinden i håret:P Hah! Mandag snødde det faktisk...;I Og det værste jeg vet,er utedoen! Åhh...det er så kaldt,og ekkelt!;I Også er jeg skikkelig mørkeredd! Åhhh!!
Så jeg har da drivd og snakka i søvne,men husker jeg no? Nopp!:P Jaja,hjemme:D
Deilig! Legger ut bilder av meg,og diverse "opplevelser" etter jeg har hoppet ut av dusjen:D

<3Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar