torsdag 24. september 2009

Da har jeg fått nytt forsidebilde ;) ps. hytta i høstferien

<<<--jaja...mann skal jo ikke klage på sola når den først er her...,men den ødela bildet mitt!:(

<<<-- prøver på et søtt smil da;P
Da var det ordna :) Det er ikke verdens fineste bilde,men det duger...:P
Nå ligger jeg i senga og hører på Lady Gaga med poker face. Den er råbra!:D
Er fortsatt veldig tett,så lurer på om jeg får søvn i natt...
I høstferien skal jeg være på hytta. Vi drar lørdag og kommer ned igjen onsdag i think...:P Da får jeg selfølgelig ikke blogga,men lover og ta masse bilder og legge ut når jeg kommer ned igjen;D I går kveld gadd jeg ikke blogge,får da var jeg så sliten og trøtt,men jeg var på trening,som kanskje ikke var så lurt...hehe; P
Til dere som ikke har fått med dere hva jeg driver med så driver jeg med skyting.
Har mitt eget gevær,og var med på mitt første Landsskytterstevne i Evje i år=)
Kjempe gøy:) Skal ta bilder av geværet,og litt sånn forskjellige ting på trening så dere vet hva jeg blogger om etter jeg har vært på trening ;) Skulle ta med kameraet i går,men selfølgelig fant jeg det ikke! fant det først i dag,hehe! er jeg blind,eller er jeg blind?;P
Men nå skal jeg nærme meg pysjen,for jeg ligger jo allerede i senga:P
Men jeg blogger mere i morra,hvis jeg ikke er i form til skolen da:)

Blogges!<3

<3Kristina





Hva skal du gjøre i høstferien?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar