fredag 25. september 2009

klar til høstferie? jeg?! Gjett om a! ;D

Ble litt dårlig bilde,men det er jo av meg og jinta mii<33:)





Josefine er selfølgelig klar;D (kofferten er bare noe jeg fant hos broren min;P!ikke diss!)





Ja,her er beviset! Hvem sa jeg ikke skulle klare det??;I





Jaaa,dette var da haugen som skulle opp i den lille kofferten min..:P




Tada! Gjett hvem som har gjort det?:D BARE MEG!!:D:D



Nå er koferten pakka til hyttetur. For det meste er det flis,det skjønner vel alle:P
Jeg trodde IKKE at jeg skulle klare og pakke alt jeg kasta frem fra skapet,men som alle sier "mann kan,når mann vil":P haha! og jeg måtte ha villa,for jeg fikk faktisk plass til ALT i min lille,søte kofert;) Det går ann,bare mann bretter pent,og legger fint ;) det er noe jeg fant ut i dag...;I
Mamma har jo sakt det til meg 1000 ganger,og jeg har jo gjort det før,men ikke alene.
Mamma har alltid gått igjenom og bretta etter jeg har stappa det oppi;P det er sånn JEG er da...; )
Josefine(kaninen min) er også klar,hu skal være med på hytta<33
Men nå ser jeg på X-faktor,herregud...det fins mange gode,men også mange som kanskje ikke er såå fullt "gode"??...:P
Tror det blir så vidt jeg får skrivd ett parr ord på bloggen i morra,men hvis ikke så blogger jeg mere på onsdag når jeg er nede igjen:)


Blogges kanskje i morra før jeg drar,ellers i neste uke;D

<3Kristina











Har du problemer med og pakke kofferten din?

1 kommentar:

  1. Jammen klarte du å pakke selv. Er veldig spent om du har fått med deg det du trenger.

    SvarSlett